درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 12:29   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9673صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 3 فروردین 1393 - 14:22
  نقش روابط عمومی در ایفای مسئولیت اجتماعی
میرمحمود سجادی، عضوهیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی - نهاد روابط عمومی نباید مسئولیت های اجتماعی را که در سال های اخیر موضوع مطرحی در قالب جوامع است و در ایجاد خط مشی های منتج به بروز کارکردهای رفتاری نیز هست، نادیده بگیرد. مسئولیت اجتماعی همواره بخشی از شیوه ها و فعالیت های نهاد روابط عمومی را در بر می گیرد که تابع روابط اجتماعی یکپارچه نیز قلمداد می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یکی از نقش های مهم روابط عمومی در کمک به پیشرفت ملت ها و انسان ها، کمک به افزایش مهارت افراد در روابط رسانه ای است. ابزار رایج برای ارسال و پخش اخبار دولت به شهروندان، شامل بروشور، نشریه، وب سایت ها، پوستر، بنر، سرویس، امکانات عمومی، رویدادها، نمایشگاه ها و کنفرانس های خبری است. تولید محتوای مناسب برای ارایه از طریق روش های مذکور، منجر به ارایه ایده ها و خط مشی ها برای بهبود رفاه شخصی و اجتماعی است که از کانال های متعدد ترویج می شود. به جرات می  توان این کارکرد روابط عمومی را کلید پیشرفت انسان ها و ملت ها دانست.

 

نهاد روابط عمومی نباید مسئولیت های اجتماعی را که در سال های اخیر موضوع مطرحی در قالب جوامع است و در ایجاد خط مشی های منتج به بروز کارکردهای رفتاری نیز هست، نادیده بگیرد. مسئولیت اجتماعی همواره بخشی از شیوه ها و فعالیت های نهاد روابط عمومی را در بر می گیرد که تابع روابط اجتماعی یکپارچه نیز قلمداد می شود. از این طریق اقدامات بشردوستانه افزایش یافته و تبدیل به روشی می شود برای بازگشت دولت و شرکت ها به جامعه. اقدامات بشر دوستانه ای که اغلب تلاش هایی مداوم می طلبد و باعث پیشرفت جامعه، بهبود زندگی های شخصی و در ابعاد وسیع تر این خیرخواهی موجب پیشرفت ملت ها می شود.

 

معاون روابط عمومی سازمان بازنشستگی کشور با اشاره به اینکه برای تحقق یافتن مسئولیت اجتماعی روابط عمومی ها، لازم است رابطه دوجانبه میان روابط عمومی و رسانه ها به خوبی تنظیم شود می گوید: روابط عمومی با تکیه بر هدف مشترک در اطلاع رسانی به مردم، بار مسئولیت اجتماعی را بر دوش می کشند. در این میان نقش روابط عمومی، نقش دوگانه ای است. بدین معنا که از یک سو باید پاسخگو باشد و از سوی دیگر تلاش کند چهره ای مطلوب از سازمان خود ارایه دهد. اما از آن جا که رسانه ها در پیدایش عادات تازه، تکوین فرهنگ های جدید، تغییر در رفتار، خلق و خوی انسان ها، روش های زندگی سهم شگرف بر عهده دارند، ارتباط با آن ها توسط روابط عمومی ها با تعریف اهداف مشترک در زمینه مسئولیت های اجتماعی به طور قطع نتایج درخشانی را بر سر راه خواهد داشت. لذا بدون ارتباط و بهره گیری از رسانه ها، امکان دستیابی به هدف های در نظر گرفته شده در بخش مسئولیت های اجتماعی روابط عمومی ها مقدور نخواهد بود. بنابراین برای تامین مشارکت بیشتر مردم در امور مختلف و رشد آگاهی های آن ها، تعامل روابط عمومی ها و رسانه ها ضرورت تام دارد و با پیوند این دو نهاد می توان شاهد ایفای نقش موثری در حوزه مسئولیت های اجتماعی باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد